27 juni 2012

Zandfeesten Brugge

Aanstaande zondag is het weer zover. De grootste antiek -en brocante markt van Vlaanderen. 's Ochtends vroeg staan de kraampjes al opgesteld vanaf het station. De rest van de kraampjes staan verdeeld over 't Zand, het Beursplein en het Koning  Albertplein.
Wij parkeren bij de Parking 't Zand. Als je dan met de trap naar boven loopt kom je midden op de markt uit!

Ik heb er bijna het ganse jaar naar uitgekeken. Ik heb nu alweer kriebels...De weersverwachtingen beloven zon met zo'n 22 graden. Ideaal weer voor een speurtocht! We vertrekken ook dit jaar weer om 5u 's ochtends, dan zijn we tegen 7u op de markt.

Ik ben benieuwd of er nog dames dit weekend plannen hebben om richting Brugge te gaan?

Sfeerimpressie van vorig jaar


Voor mij was het een geslaagde speurtocht.
Sommige spullen voor mezelf en sommige voor de verkoop.


Ook dit jaar gaan we weer met een wensenlijstje in het hoofd. Ben benieuwd of we zullen slagen...

19 opmerkingen:

  1. Dat ziet er veelbelovend uit.
    Zijn de spullen betaalbaar of is het een duure markt?

    Groetjes,

    Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas heb ik er geen tijd voor maar het ziet er veelbelovend uit! Ik wens je een hele geslaagde speurtocht!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oww dat ziet er nog eens gezellig uit zeg. Lijkt me erg leuk om daarbij te zijn maar helaas voor mij veel te ver uit de buurt.
    Ik wens je een fijne dag en een gezellige speurtocht
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg leuk uit, als veel leuke dingen op je foto's voorbij zien komen.
    Ga er toch eens over na denken om zondag die kan op te rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooe Leuk,leuk,leuk !!!
    Wij gaan ook elk jaar in September maar nu zou ik graag eerder willen in Juli bv.
    Het is er peperduur maar het is zoooooo gezellig en ik ken er redelijk veel mensen dus dubbel leuk.
    Succes zondag !!

    Groetjes
    Diky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier en hopelijk veel mooie vondsten..;-))

    groetjes Dineke
    Ps die witte schaarlamp heb je wel gehouden toch..?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit lijkt me wel heel erg leuk, maar best wel ver Brugge...
    eens kijken misschien....
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het zo'n eind weg is. Hier in de buurt heb je zulke markten niet. Daar staan nou echt dingen die ik mooi vind. Groetjes ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Els,
    Ik wens je een ontzettend leuke dag daar in Brugge. Ik zal er zelf niet zijn, ik moet namelijk gewoon werken het hele weekend.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk! Ben erg benieuwd hoe het dit jaar bij je verloopt... Zie uit naar de foto's. Veel plezier! Geniet... Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik nu de foto's al zie dan moet
    dit een geweldige markt zijn..jammergenoeg ga
    ik niet die kant uit...
    Veel plezier en laat ons weten hoe het was.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aan de foto's van vorig jaar te zien, ziet het er wel geweldig uit, maar voor ons toch even te ver.

    Ik ben wel benieuwd naar de foto's van dit jaar en natuurlijk of je leuke inkopen hebt gedaan.

    Fijne avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je een leuke dag in Brugge voor ons iets te ver!

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gho, wij wonen op 15 min van Brugge en mijden die dagen om naar het centrum te gaan wegens de drukte!!! Maar nu denk ik er plots anders over, misschien moeten we ook maar eens gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er wel erg leuk uit, maar dit weekend gaat helaas niet lukken... Klopt het dat de zandfeesten meerdere keren per jaar plaatsvinden?

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er goed uit, maar ik woon gewoon te ver weg.
    Ik wens je veel plezier en succes en ik hoop dat je je wensen in vervulling kunt doen gaan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij zijn er een paar jaar geleden geweest, en moet zeggen dat het mij toen erg tegen viel.
    Maar ik hoop dat je een leuke dag hebt en met mooi spul naar huis komt.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er leuk uit!
    En ja als je een winkeltje hebt kan je altijd spullen gebruiken ,ik wil wat minderen met spullen dus niet te vaak gaan struinen op markten :)
    Veel plezier hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAT EEN MOOIE SPULLEN OP DIE MARKT.

    MAAR JIJ HEBT OOK MOOIE GESCOORD!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen